Analogās telefona centrāles, kas piedāvā ērtas un vieglas sakaru iespējas

 Panasonic analogās telefonu sistēmas ir spērušas milzīgu soli uz priekšu, piedāvājot maziem un vidējiem uzņēmumiem tādas sistēmas īpašības, kādas reti sastopamas šajā kategorijā. Analogās telefona sistēmas ir viegli paplašināmas, ievērojami samazinot izdevumus. Zvanītāja identifikācijas funkcija (Caller ID) paaugstina lietotāja darba efektivitāti, un balss apstrādes integrācija uzlabo produktivitāti. 

 3 līmeņu automātiska atbildēšana ar balss vadību

 

  • Daudz efektīvāka ienākošo zvanu apstrāde.
  • Zvanītāji var sasniegt biroju ārpus darba laika un joprojām piekļūt vēlamajiem iekšējiem abonentiem.
  • Tiek sadalīta operatora noslodze.

 3 līmeņu automātiska apkalpotāja (AA) pakalpojums ļauj zvanītajam sastādīt viena cipara numuru, sekojot 3 līmeņu DISA* noradījumiem par izejošajiem paziņojumiem, un pāradresēt uz atbilstošu sekciju, neizmantojot operatora pakalpojumu.

* DISA (tieša pieeja iekšējai sistēmai)

 

 Zvanītāja identifikācija*1 vienotas telefona līnijas un analogo sistēmas telefonu displejā 

  • Zvanītāja atpazīšana.
  • Labāka zvanu pārvaldība.

 Sistēma ir savietojama ar zvanītāja identifikācijas (Caller ID) funkciju, kas ļauj lietotajam apskatīt zvanītāja informāciju vienotas telefona līnijas (SLT)*2 un analogo sistēmas telefonu (APT) displeja. Kad zvanītāja telefona numurs atbilst kādam no sistēmas ātrās numuru sastādīšanas numuriem programma "System Speed Dialling Entry", zvanītajam piešķirtais vārds paradīsies displeja. Analogos sistēmas telefonus ar displeju var izmantot, lai piekļūtu zvanītāju žurnālam ar 20 visnesenākajiem zvaniem. Turklāt, sistēma tiek saglabāts 300 parasto zvanu žurnāls. Uz žurnāla saglabātajiem ienākošajiem zvaniem var vienkārši atzvanīt.

*1 Nepieciešama papildu karte.Ludzu, sazinieties ar jūsu tirdzniecības pārstāvi vai telefonsakaruuzņēmumu, lai pārliecinātos, vai jums ir pieejamszvanītāja identifikācijas pakalpojums.*2 Nepieciešams vienotas līnijas telefons (SLT)ar zvanītāja identifikācijas atbalstu. 

Iebūvēta balss pasta iespēja*

 Jūs varat vienkārši pielāgot jūsu balss pastkasti, ierakstot savus sveiciena paziņojumus, kas tiek atskaņoti gadījumos, kad nevarat atbildēt uz ienākošajiem zvaniem. Zvanītāji varēs ierakstīt viņu balss ziņojumus tieši jūsu personīgajā balss pastkaste, ļaujot jums saņemt privātu informāciju bez nepieciešamības paļauties uz piezīmēm, kas rakstītas ar roku. Zvanu centri un darba grupas var izmantot kopīgo ziņojumu telpu zvanītāju balss ziņojumu ierakstīšanai, kurus vēlāk var atskanot operators (menedžeris).

* Nepieciešama papildu balss ziņojumu paplašinājuma karte.