mobile

Mobile Phone Extensions - mobile
 

  Panasonic sērijas KX-TDA/TDE/NCP ofisa ATS strādā ar visu modeļu un visu operatoru mobilajiem tālruņiem kā ar iekšējiem abonentiem.

Tas ļauj darbiniekiem būt mobilākiem:

->Mobils darbinieks– nav nepieciešamības sēdēt ofisā, gaidot svarīgu zvanu

->Mobils ofiss-  nav nepieciešamības nomāt ofisu, staciju var uzstādīt jebkurā vietā (kaut vai pie sevis mājās), izsniegt darbiniekiem mobilos tālruņus un maksāt tikai par vienu reklāmas numuru.

->Mobilais fakss– iespēja „pieņemt faksu” mobilajā tālrunī

->Mobilais zvanu centrs– iespēja organizēt nelielu mobilo zvanu centru (pieejamas visas zvanu centra funkcijas, ieskaitot sarunu ierakstīšanu)

->Mobilais stacionārais tālrunis  zvanot no mobilā tālruņa, tiks noteikts kā ofisa numurs.

  • Mobilie tālruņi ofisa ATS atmiņā tiek reģistrēti kā iekšējie abonenti

Panasonic sērijas TDA/TDE/NCP telefonu stacijām ir atmiņas apgabals, kurš sākotnēji bija paredzēts DECT standarta mikrošūnu klausule reģistrācijai: 28 numuri priekš ATS TDA15/TDA30, 64 numuri priekš NCP500/NCP1000, 128 numuri priekš TDA100/TDA200un TDE100/TDE200, 256 (maksimāli 512) numuri priekš TDA600 un 512 numuri priekš TDE600. Šī atmiņa parasti netiek izmantota, jo reti kurai kompānijai ir tik daudz DECT abonentu. Tad kāpēc neizmantot to mobilo tālruņu reģistrācijai? Radīsim virtuālo iekšējo abonentu, šim numuram uzdosim pāradresāciju uz mobilo tālruni, un gatavs. Tagad uz mobilo no ofisa var zvanīt caur īso iekšējo numuru.

 

 

  • Klientu zvani ofisa un mobilajos tālruņos ienāk vienlaicīgi

Klientu zvani ofisa un mobilajos tālruņos ienāk vienlaicīgi

 

Šim nolūkam nepieciešams apvienot reālos un virtuālos iekšējos abonentus ienākošo zvanu sadalīšanas vienā grupā.

 

  • Sarunas procesā sarunas biedru var pārslēgt no mobilā tālruņa uz ofisa tālruni

Sarunas procesā sarunas biedru var pārslēgt no mobilā tālruņa uz ofisa tālruni 

Svarīgi atzīmēt, ka šāda funkcija nekādi nav atkarīga no mobilo sakaru operatora piedāvātā servisa. Kā tas iespējams? Lieta ir tāda, ka kad klients zvana uz ofisu un ofisa ATS savieno viņu ar darbinieka mobilo tālruni, šādai vienai sarunai tiek aizņemtas divas pilsētas tālruņa līnijas: pa vienu ar ofisu savienots klients, bet pa otru – darbinieks. Tāpēc ofisa ATS var pārtraukt savienojumu pēc komandas no mobilā tālruņa un pāradresēt klientu uz citu darbinieku. Piemēram, mobilā tālruņa lietotājs sarunas procesā var ievadīt #101 un ofisa ATS pāradresēs izsaukumu uz iekšējo numuru 101.

 

  • Darbinieks, kurš uz savu ofisu zvana no mobilā tālruņa, automātiski iegūst visas iekšējā abonenta tiesības bez paroles ievadīšanas un var no mobilā tālruņa caur savu ofisu veikt starppilsētu zvanus.

Šim nolūkam nepieciešams, lai ofisa ATS būtu pieslēgta pie tālruņu sakaru operatora, kurš sniedz numura noteikšanas pakalpojumus (CallerID analogajām līnijām vai CLIP priekš ciparu līnijām).Darbību secība: zvanām uz savu ofisu, no ofisa ATS saņemam nepārtrauktu signālu, ievadām 9 un abonenta nepieciešamo numuru. Caur savu ofisu ir ērti zvanīt arī gadījumos, kad jūs nevēlaties, lai sarunu biedrs uzzinātu jūsu tālruņa numuru.  

 

  • Kādas iekārtas un programmnodrošinājums nepieciešams?
  1. Panasonic sēriju TDA/TDE/NCP ofisa ATS
  2. Plate DISA (vismaz viena)
  3. plates Caller ID priekš analogajām pilsētas līnijām vai ISDN plate (numura noteikšanai) Jaunākās versijas paplašinātais programmnodrošinājums KX-TDA3920 (priekš ATS KX-TDA15/30) vai KX-TDA0920 (priekš ATS KX-TDA100/200) vai KX-TDA6920 (priekš ATS KX-TDA600) vai NCS3910 (priekš KX-NCP500/1000) vai KX-NCS4910 (priekš KX-TDE100/200) vai NCS4950(priekš KX-TDE600).

 Mobilo tālruņu markām, modeļiem un standartiem nav nozīmes.