Tīklota telefonu centrāles sistēma, kas apmierinās visas jūsu vajadzības,ļaujot sasniegt maksimālu biznesa veiktspēju tehnoloģiju saplūšanas laikmetā 

Hibrīdās IP PBX telefonu centrāles

 

KX-TDA600

 

KX-TDA200

 

KX-TDA100

 

KX-TDA30

 

KX-TDA15

   

        Panasonic hibrīdās IP PBX biroja centrāles ir produkti, kas paredzēti darbam tikla. Tas ir īpaši izstrādātas IP tiklu telefonijas atbalstam, pirmo un trešo pušu datortelefonijas risinājumiem un tīklošanai, ar nepārspētu ekspluatācijas ērtumu, ka centralizēts paraugs visa biroju centrāļu produktu sērijā.

 

        Biroju centrāļu aparatūru un programmatūru ir izstrādājusi Panasonic, un tā izceļas gan ar vienreizēju drošumu, gan vienkāršam paplašināšanas iespējam, izmantojot vispārpieņemtu arhitektūru, neatkarīgi no produkta veida un paplašinājumu portu skaita.

 

       Jaunās hibrīdo biroja centrāļu produktu sērijas galvenās koncepcijas pamata ir ideja par "Draudzīgām sistēmām ikvienam lietotajam". Šī vienkāršas un draudzīgas Lietošanās iniciatīva ir izraisījusi pastiprinātu interesi par lietotajam draudzīgu funkciju iestrādi esošajās sistēmas, vienlaikus integrējot visjaunākās telekomunikāciju tehnoloģijas. Balstoties uz bagāto pieredzi šajā nozare, Panasonic ir sasniedzis šīs iniciatīvas mērķus, nodrošinot galalietotājiem pilnīgus telekomunikāciju risinājumus un ļaujot tiem pilnība izmantot un pārvaldīt jauno produktu funkcijas sava biznesa vide.

       Jauna produktu sērija demonstrē Panasonic apņemšanos īstenot šo misiju, realizējot laika gaita un ekspluatācijas apstākļos izmēģinātu un pieradītu funkcionalitāti. Tai skaita: atgriezenisku savietojamību, universālas pieslēgumu ligzdas, integrētas datortelefonijas lietojumu savstarpēju savietojamību standarta interfeisos un apkopes un programmatūras attālinātas atjaunināšanas iespējas.

 

PBX sistēmu pilnīgi risinājumi

 Mūsdienās straujas pārmaiņas pārveido gan telekomunikāciju, gan informācijas tehnoloģiju sistēmas. Līdzi tām mainās arī biznesa darba vide, kur aizvien vairāk uzmanības tiek pievērsts ierīcēm un pielietojumiem ar jauniem tehnoloģiskiem risinājumiem. Panasonic biroju telefonu centrāles ir izstrādātas un unikāli pozicionētas tirgū, maksimāli izmantojot priekšrocības, ko nodrošina šīs pārmaiņas. Šīs biroju telefonu centrāles ir augstas tehnoloģijas produkti ar visjaunākajiem tehnoloģiskajiem risinājumiem; tie ir aprīkoti ar funkcijām, kas nodrošina lietotājiem pilnīgus komunikāciju risinājumus. 

  • Nelielu zvanu apstrādes centru pārvaldība
  • Ziņojumu pārraides risinājumi
  • Profesionāla viesmīlība
  • Tikla risinājumi
  • Bezvadu risinājumi
  • Profesionāla viesmīlība

 Uzņēmumiem, kuru darbība saistīta ar viesnīcu biznesu, Panasonic PBX  sistēmas kalpo kā instruments ar vienreizējam iespējām, kas ļauj paaugstināt produktivitāti un klientu servisu. Šis biroju telefonu centrāļu sistēmas nodrošina  iebūvētas viesnīcu servisa funkcijas, ieskaitot tādas īpašības ka reģistrācija, reģistrācijas atsaukšana, modinātāj zvani utt. Tās iespējams integrēt ari ar ārējo strāvas padeves avotu un ziņojumu gaidīšanas  gaismas signāliem  viesnīcas istabu telefonos. 

  • Reģistrēšana / reģistrācijas atsaukšana
  • Modinātāj zvanu uzstādīšana /atsaukšana / apstiprināšana /trauksmes signāls
  • Ziņojumu gaidīšanas  signāllampiņa /ieslēgta / izslēgta
  • Istabas statusa informācija
  • Zvanu uzskaite

 

Risinājumi darbam tīklā

 

 Jebkurš bizness plauks, ja tiks izmantota uzticama, lēta, viegli lietojama biroja tikla sistēma. Tādas īpašības ka E&M nomātās līnijas un IP balss ziņojumi palīdzēs jums ievērojami samazināt izmaksas, vienlaikus iegūstot ērtu pieeju personīgai biroja tikla sistēmai. Piemēram, tikla numerācija ļauj jums piešķirt telefonu numurus katram iekšējam  abonentam filiālē vai galvenajā biroja, ietaupot gan laiku, gan līdzekļus. KX-TAD hibrīdā IP PBX sistēma atbalsta QSIG protokolu, ļaujot savienot sistēmas daudzāsuzstādīšanas vietas, izveidojot plašu vienotu virtuālu telefonu sistēmu, ka ari iegūstot pieeju daudzām uzlabotam telekomunikāciju funkcijām.

Nelielu zvanu apstrādes centru pārvaldība

 Neatkarīgi no tā, cik liels vai mazs ir jūsu birojs un jūsu biznesa darījumu apjomi, Panasonic piedāvā ikvienam uzņēmumam piemērotas PBX biroja telefona centrāles, kas pārveidos jūsu darba stilu un ļaus gūt panākumus. Mūsu inteliģentās zvanu pārvaldības funkcijas palīdz uzlabot darba efektivitāti, paaugstināt klientu apmierinātību un spodrināt jūsu uzņēmuma tēlu. Panasonic digitālās telefona sistēmas nodrošina  vienotu zvanu sadales funkciju (UCD), kas ļauj sadalīt zvanus darba grupa vai pa iekšējiem abonentiem. Laika, kad visi uzņēmuma darbinieki ir aizņemti, biroja telefona centrāle darbojas ka operators, atskaņojot zvanītajam ziņojumu. Atbildīgais darbinieks var sekot zvanu statusam (atbildēt/neatbildēt/gaidīšanas  režīms) sistēmas telefona šķidro kristālu displeja un izmantot šo informāciju vadošiem lēmumiem reālā laika.   Integrēta datortelefonija (CTI) paver pavisam jaunas biznesa komunikāciju iespējas, kas ļauj panākt milzīgu sakaru efektivitātes uzlabojumu, ļaujot telefonu sistēmas savienot ar datoru sistēmām. Integrētās datortelefonijas pielietojumu potenciāls ir milzīgs un tas turpina augt. Piemēram, kad jūsu darbinieks runa pa telefonu ar klientu, dators var automātiski iegūt un attēlot informāciju par zvanītāju, viņa konta statusu un darījumu vēsturi, iepirkšanās paradumus un citu noderīgu informāciju. Integrētā datortelefonijair ļoti noderīgs instruments, kas var palīdzēt jūsu uzņēmumam paaugstināt pārdošanas apjomus un nodrošina t labāku klientu servisu.